USE OF INFORMATION AND COMMUNICATION TECHNOLOGIES IN TRAINING TEACHERS TO INNOVATIVE MARKETING ACTIVITY


Cite item

Full Text

Abstract

The use of information and communication technologies offer a wide choice of ways to learn and implement innovative approaches to learning, the teacher can reveal your creativity, improve lessons and successfully implement innovative marketing activities in secondary school.

About the authors

Oxana Valerievna Panchenko

Togliatti Institute of Technical Creativity and Patents

Author for correspondence.
Email: ok130673sana@mail.ru

lecturer in marketing

445050, Russia, Togliatti, Karbishev str, 17

Elena Yurjevna Konovalova

Volga State University of Service

Email: 203konovalova@rambler.ru

candidate of pedagogical sciences, associate professor of russian and foreign languages

445677, Russia, Togliatti, st. Gagarin, 4

References

  1. Информационные и коммуникационные технологии в образовании, науке, медицине и промышленности как объекты охраны и коммерциализации интеллектуальной собственности в формате четвертой части ГК РФ: Сборник статей Всероссийской научно-практической конференции (с международным участием) / науч. ред. З.Ф. Мазур – Тольятти: НОУ «ТИТТиП»; ТВТИ, 2008. – 287 с.
  2. Богданова С.В. Анализ основных направлений информатизации педагогического образования // Академия информатизации образования. Сборник научно-методических трудов. Пермский выпуск. – Москва-Пермь: Изд-во ПРИПИТ, 2003. – 92 с.
  3. Лятецкая В.И. Методологические основы использования компьютерных технологий обучения в преподавании дисциплины «Инженерная графика» // Методологии управления инновационными процессами в науке и образовании: Сборник науч. трудов/ Тольятти: МОУ ДПОС – ЦИТ; ОАО ПП «Современник». – 2001. – 176 с.
  4. Кушев В.О., Аляев Ю.А. Дидактические аспекты применения информационных технологий в образовании // Академия информатизации образования. Сборник научно-методических трудов. Пермский выпуск. – Москва-Пермь: Изд-во ПРИПИТ, 2003. – 92 с.
  5. Логвиненко Ю.В. Дидактические преимущества применения новых информационных технологий в образовательном процессе // Вектор науки Тольяттинского государственного университета. Серия: Педагогика, психология. 2011. № 1. С. 106-109.
  6. Денисова Е.С. Информационные технологии при обучении математике студентов среднего профессионального образования // Вектор науки Тольяттинского государственного университета. 2010. № 4. С. 317-320.
  7. Никифорова Е.В., Бабошина Э.С. Информационные технологии – инструмент активизации потенциала работников и организации // Вектор науки Тольяттинского государственного университета. 2009. № 7. С. 159-165

Supplementary files

Supplementary Files
Action
1. JATS XML

Copyright (c) 2012 Panchenko O.V., Konovalova E.Y.

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

This website uses cookies

You consent to our cookies if you continue to use our website.

About Cookies